divendres, 13 d’octubre del 2017

LOS DESPISTA2

Som un equip format per quatre persones:

JOSHUA:Anglaterra es una part del Regne Unit i és el més gran.La capital d'aquest país tan gran es Londres que esta en es sud d'Anglaterra però jo venc de manchester que està més al nord. Allá esta més fred que a mallorca i manchester tot sol es casi més gran que tot mallorca peròla majoria de la meva familia viu a yorkshire que esta encara més al nord-est i allá es d'on ve mon pare.Les platjes
son lo millor d'allá encara que estigui fred l'aigua pots caminar per aquell bonic paisatge.

JOSÉ:Jeréz de la frontera es una provincia molt petita que pertanya a Cadiz yo venc d'una barriada anomenada Vallasequillo 2 , la famillia de la meva mare es tota d'alla menyas el meu padri que es de arcos de la frontera.La famili del meu pare tambe es de jerez pero no del mateix lloc es del poligon un barri molt molt tranquil.Alla no es fa de nit tan prest si aqui es fa a les 6 alla esfa a les 8 la meva mare du a mallorca 18 anys pero yustament va anar alla de vacanses enbaracada de yo y vaix neixer aya.Alla les costum som moltas diferents a les de aqui jerez es caracteritza pel seu vi anomenat d'on pepe y per la fabrica de colonia , pel seu menjar , per el seu ambient , per les seves plases en mig del centre amb els coloms i es tot molt bonic

KIARA:


ISMAEL:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ENQUESTA SOBRE EL CONSUM DEL PEIX_equip1

Aquest informe es sobre la enquesta que han fet els nins de primer d'ESO de l'IES Puig De Sa Font.Aquest es el inform...